Bästa dagen <3

Hej :)
seewf              ..
Ignonera ful fejset haha xD

idag kommer bli bästa dagen <3 Idag tänkte jag åka till skärholmen med Em men det blev inte av ^^  Snart ska jag till stallet och rida. Dressyr har vi. VIll ha bönan eller Araben :) <3

Efter ridningen ska jag och Emelie ge oss av Till Heron City och vänta på att Midnattsvisningen ska börja kl 21.00 <'3333 <3 Först ska vi dela på nått från Grekiska kolgrillen eller nått och sen ska vi köpa massa gott till Midnattsvisningen <333 KOMMER BLI VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL!! <3 det gäller bara att komma in o: Men jag och emelie har lite planer ;)

Aja puss <3

njjn
<3


my angel <3

Yes my Angel <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0