Bad uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering men kommer nog lägga ner bloggen o: Bloggar lite då och då kanske men annars läggs nog bloggen ner :o

Anyway , now let´s take the most important thing in my life :D <3

20 DAGAR KVAR TILL NEW MOON <333<33
ska gå på midnattsvisningen med Emelie :D Vi ska klä ut oss till vampyrer (<333). Vi kommer ha det bäst :D Nu måste jag bara se till att köpa in honungsfärgade linser :P Har hittat en riktigt bra sida som heter www.fargadelinser.se  :) Hoppas bara vi kommer in  ;o Men jag ska in om det så blir det sista jag gör >;O

Puss och kram /Melina


Vampy öga :D ska köpa linsen som är på ^^

Lins färgen jag ska köpa ;) Like it? :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0